L’Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de les Illes Balears ha agraït el suport rebut per part del COAAT Mallorca i altres 24 empreses i entitats que, aquest curs, han participat en el programa MEET-EPS de foment de les vocacions en matemàtiques, enginyeria, edificació i tecnologia.
El president del COAAT Mallorca, Luis Alfonso de León, ha rebut la distinció d’agraïment en un acte, que ha tingut lloc a l’edifici Anselm Turmeda del campus universitari, en el qual han participat la vicerectora d’Innovació i Transformació Digital, Loren Carrasco, el director de l’EPS, Gabriel Cardona, el subdirector de l’EPS, Antoni Mesquida, i el director de la Fundació Universitat-Empresa de les Illes Balears (FUEIB), Luis Vegas.
Des que es va crear el 2016, el programa MEET-EPS ha contribuït a incrementar l’interès pels estudis tècnics de l’EPS i a reforçar la projecció dins del sistema educatiu de les Illes Balears.





