Col·legiats que exerceixen la seva activitat com a funcionaris en diferents administracions han participat en els berenars de l’arquitectura tècnica que el COAAT Mallorca organitza mensualment.
En la trobada, a la qual també han assistit representants del Gabinet Tècnic i de l’Assessoria Jurídica del Col·legi, s’ha parlat de les funcions dels arquitectes tècnics a l’administració, així com de la necessitat d’aprofundir en la formació en urbanisme.
Durant la trobada també es va parlar de qüestions relacionades amb la legalització extraordinària del Govern de les Illes Balears per regularitzar construccions i instal·lacions en sòl rústic les infraccions urbanístiques de les quals hagin prescrit.




