Berenar de l’arquitectura tècnica amb funcionaris

El COAAT Mallorca ha reunit col·legiats que desenvolupen la seva activitat com a funcionaris de diferents administracions

Col·legiats que exerceixen la seva activitat com a funcionaris en diferents administracions han participat en els berenars de l’arquitectura tècnica que el COAAT Mallorca organitza mensualment.

En la trobada, a la qual també han assistit representants del Gabinet Tècnic i de l’Assessoria Jurídica del Col·legi, s’ha parlat de les funcions dels arquitectes tècnics a l’administració, així com de la necessitat d’aprofundir en la formació en urbanisme.

Durant la trobada també es va parlar de qüestions relacionades amb la legalització extraordinària del Govern de les Illes Balears per regularitzar construccions i instal·lacions en sòl rústic les infraccions urbanístiques de les quals hagin prescrit.

Compartir

Més notícies

Sopar col·legial 2026

Banco Sabadell, Obramat, Espais Integrals, Nou Bau, 7KL Edificación, Gonza García Construcciones, Sto, Conversia, Qromia, Profutur, Consfutur i Poraxa van participar enguany en l’organització de l’esdeveniment, en el qual també van col·laborar MUSAAT, LABARTEC i GEPRESE

Juanjo Verdera nomenat Col·legiat d’Honor

El president del COAAT Mallorca, Luis Alfonso de León, va lliurar a Verdera una placa i una medalla acreditatives d’aquest nomenament per la seva vinculació i dedicació al Col·legi del qual va ser president als anys 90